A
Erklärung
La magistra penda sü las cartas culs purtrets (M3.3Aa) vi da la tabla. Lura fa ella dischuorden in stanza da scoula. Ella sposta per exaimpel mobiglia pitschna o metta tschertas chosas in ün oter lö. Tanter quellas chosas zoppa ella cartas cun pleds (M3.3Ab). Ils students tscherchan quellas cartas, legian ils pleds e prouvan d'attribuir las cartas da pleds a las cartas da purtrets. Cur cha tuot las cartas pendan vi da la tabla, controlleschan ils students in classa, scha tuot las cartas pendan al dret lö. La magistra renda attent als pleds chi sun difficils da pronunzchar (p.ex. tschütschapuolvra, pas-chet/tschisp). Lura pon ils students evaluar insembel l'actività cun agüd da las seguaintas dumondas:
• |
Che descrivan las activitats nomnadas? Resposta: lavurs/incumbenzas i’l minchadi d’üna famiglia |
• |
Che actività vais vus güsta fat? Resposta: fat uorden in stanza da scoula, attribui pleds a purtrets |
• |
Che pleds sun stats simpels/difficils d'attribuir? Perche? |
• |
Che activitats fais vus il plü jent? |
• |
Che activitats fais vus il plü invidas? |
• |
Che verbs vegnan dovrats daplü co üna jada illas activitats nomnadas? Resposta: far, ir, metter, dar |